Instead of briefing others, they counted on us for the market launch of UP! - the new product from Spring Hotels.
Challenge
To communicate with such a broad range of target audiences and markets, we first needed to establish what made us different from all the other hotels on offer in the south of Tenerife.
Solution
Talking about the product was set to one side, and we turned it into the first immersive 'first times' experience. We created an integrated campaign in the areas where our target audience was located, and created a dialogue between the brand and its audience through personalized promotional material with consumers’ names as part of the hotel experience.
Results
The results validated our strategy, and we achieved a 35% increase in searches for the brand in the targeted countries, which translated into a 14.5% rise in room bookings. Not sorry.
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.
Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que el sitio web funcione correctamente. Esta categoría solo incluye cookies que garantizan funcionalidades básicas y características de seguridad del sitio web. Estas cookies no almacenan ninguna información personal.
Las cookies que pueden no ser particularmente necesarias para el funcionamiento del sitio web y se utilizan específicamente para recopilar datos personales del usuario a través de análisis, anuncios y otros contenidos incrustados se denominan cookies no necesarias. Es obligatorio obtener el consentimiento del usuario antes de ejecutar estas cookies en su sitio web.