Sorry. The brief was to have fun and make the marketing industry smile (and, why not, increase FLECHER.Co's brand awareness).
Challenge
To generate an internal project based on an insight relevant enough for media and marketing professionals, the target of countless daily inputs, to make a space for FLECHER.Co in their feeds (and in their hearts).
Solution
As marketers, we realized something: explaining what we do through a Tinder chat is not easy. Our strict confidentiality policy prevents us from revealing how we arrived at this insight (wink, wink).
To remedy this reality, we decided to create Briefing of Love: an initiative as simple as a deck of stickers that explains the main agency and brand team profiles.
In addition, for Valentine's Day we went a step further and created the first speed dating for marketing professionals, which we called San Marketín. A blind dating system with no need to give explanations, no complications and, why not say it, with a rather tacky naming.
Results
We sent a love letter to the entire industry and were reciprocated. Check out the case study.
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.
Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que el sitio web funcione correctamente. Esta categoría solo incluye cookies que garantizan funcionalidades básicas y características de seguridad del sitio web. Estas cookies no almacenan ninguna información personal.
Las cookies que pueden no ser particularmente necesarias para el funcionamiento del sitio web y se utilizan específicamente para recopilar datos personales del usuario a través de análisis, anuncios y otros contenidos incrustados se denominan cookies no necesarias. Es obligatorio obtener el consentimiento del usuario antes de ejecutar estas cookies en su sitio web.